Ολυμπιακός: Τέλος ο Νάιτζελ Γουίλιαμ Γκος - Υπογράφει στους Τζαζ
Ο Αμερικανός γκαρντ έκανε χρήση του NBA out🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Παρελθόν μετά από ένα χρόνο αποτελεί από τον Ολυμπιακό ο Νάιτζελ Γουίλιαμ Γκος. Ο Αμερικανός γκαρντ, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός, έκανε χρήση του NBA out (ύψους 750 χιλιάδων ευρώ) που υπήρχε στο συμβόλαιό του και μετακομίζει στο μαγικό κόσμο του NBA και στους Γιούτα Τζαζ.
Ο 24χρονος γκαρντ είχε 9,2 πόντους και 4,2 ασίστ/μέσο όρο στη φετινή Ευρωλίγκα, ενώ οι Πειραιώτες, αναμένεται να κινηθούν για την απόκτηση ενός playmaker.
«Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Νάιτζελ Γουίλιαμς - Γκος. Ο Αμερικανός γκαρντ έκανε χρήση του όρου opt out που είχε στο συμβόλαιο του και θα συνεχίσει στο πρωτάθλημα του ΝΒΑ. Του ευχόμαστε ότι καλύτερο στη συνέχεια της καριέρας του» αναφέρει η ανακοίνωση.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




