Σίνισα Μιχαΐλοβιτς: Ξεκίνησε τη θεραπεία για τη λευχαιμία
Αποφασισμένος να βγει νικητής από τη δυσκολότερη μάχη της ζωής του ο Σέρβος προπονητής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Σίνισα Μιχαΐλοβιτς ανακοίνωσε χθες Κυριακή ότι πάσχει από λευχαιμία. Από εκείνη την ώρα εκατοντάδες χιλιάδες είναι τα μηνύματα συμπαράστασης για την υγεία του. Ο Σέρβος προπονητής ξεκίνησε ήδη τη θεραπεία για την καταπολέμη της λευχαιμίας.
«Σε συνεργασία του ιατρικού τιμ της Μπολόνια και του Ινστιτούτου Σερανιολι, ο προπονητής μας αποφάσισε να αρχίσει σήμερα θεραπεία. Στην επίθεση από την πρώτη στιγμή όπως υποσχέθηκε. Ολοι μαζί του, εμπρός Σίνισα» τονίζει η ανακοίνωση της Μπολόνια. Στις τάξεις της ιταλικής ομάδας υπάρχει η αισιοδοξία ότι ο Σέρβος προπονητής θα βγει από το νοσοκομείο πριν την έναρξη του δεύτερου μέρους της προετοιμασίας και θα είναι κανονικά μαζί με την ομάδα στην Αυστρία.
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




