«Μπίζνες» με οικολογική συνείδηση από τρεις πιτσιρικάδες σε ματς ποδοσφαίρου! (pic)
Οι μπόμπιρες μάζεψαν 260 πλαστικά ποτήρια και έβγαλαν από 87 ευρώ στο 90λεπτο του ματς Μπάρνσλεϊ - Αρμίνια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη Γερμανία βλέπουν πολύ διαφορετικά από τον υπόλοιπο κόσμο το πρόβλημα με τη μόλυνση του περιβάλλοντος και την ανακύκλωση. Φυσικά υπάρχει και στην Ελλάδα το μπόνους για την επιστροφή των πλαστικών ή αλουμινένιων κουτιών αλλά τα οικονομικά κίνητρα (0,25 λεπτά) που δίνουν είναι σαφώς μεγαλύτερα από τα δικά μας.
Το ίδιο συμβαίνει και στα γήπεδα της Γερμανίας, εκεί όπου οι φίλαθλοι απολαμβάνουν τη μπύρα τους σε πλαστικά ποτήρια για τα οποία προπληρώνουν 1 ευρώ έξτρα και το παίρνουν πίσω σε περίπτωση που επιστρέψουν το ποτήρι (όπως συμβαίνει στη χώρα μας για παράδειγμα με τα καροτσάκια των σούπερ μάρκετ).
Στη φιλική αναμέτρηση της Μπάρνσλεϊ με την Αρμίνια Μπίλεφελντ, τρεις μικροί φίλοι των Άγγλων με οικολογική συνείδηση αλλά και επιχειρηματικό μυαλό, εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός και μάζεψαν 260 ποτήρια (!), τα επέστρεψαν και μοιράστηκαν το κέρδος των 260 ευρώ. Δηλαδή 87 ευρώ ο κάθε πιτσιρικάς. Καθόλου άσχημα για 90 λεπτά που διήρκησε η αναμέτρηση. Βέβαια, αλήθεια είναι πως με Άγγλους και Γερμανούς στην εξέδρα, τα έσοδα θα μπορούσαν να ήταν περισσότερα...
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





