ΠΑΟΚ: Οταν οι Μαουρίσιο και Βιεϊρίνια «έχασαν» τον Βέρνμπλουμ (vid+pics)
Ο Σουηδός προπονήθηκε πρώτη φορά μαζί με την ομάδα μετά από 7,5 μήνες και η «injury team» τον αποχαιρέτησε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Πόντους Βέρνμπλουμ προπονήθηκε για πρώτη φορά μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του στον ΠΑΟΚ, κάνοντας ένα από τα τελευταία βήματα στο δρόμο της επιστροφής του στην αγωνιστική δράση. Ο Σουηδός μέσος είχε υποστεί ρήξη αχίλλειου τένοντα τον περασμένο Δεκέμβριο, και έκτοτε ακολούθησε τον μοναχικό δρόμο της επιστροφής στην αγωνιστική δράση μέσω των ατομικών προπονήσεων. Στη πορεία, οι Ζοσέ Μαουρίσιο και Αντρέ Βιεϊρίνια υπέστησαν ρήξη χιαστού, στις αρχές Μαρτίου και τέλη Απριλίου αντίστοιχα.
Οι τρεις τους, αποτέλεσαν την «injury team». Ούτε λίγο ούτε πολύ, ένα γκρουπ «φυλακισμένων» που κάθε μέρα που περνάει, προσπαθεί να αφήσει πίσω του τα άσχημα και να επανενταχθεί στην ποδοσφαιρική κοινωνία. Ενα γκρουπ που ο ένας παίρνει κουράγιο από τον άλλο. Και η «απελευθέρωση» του πρώτου μέλους γεμίζει αισιοδοξία και τους υπόλοιπους που περιμένουν καρτερικά τη σειρά τους. Την ώρα που ο Βέρνμπλουμ περνούσε μπροστά από τους Μαουρίσιο και Βιεϊρίνια, ακολουθώντας το χαλαρό τρέξιμο των υπολοίπων ποδοσφαιριστών, οι δυο τελευταίοι σήκωσαν χειρόγραφο πανό «Θα μας λείψεις Πόντους».




Στιγμές γέλιου και συγκίνησης, στιγμές που δείχνουν το οικογενειακό κλίμα που υπάρχει ανάμεσα στους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ, ειδικά στους τρεις που μέσα στο 2019 σήκωσαν το πρωτάθλημα, το κύπελλο και το βάρος ενός σοβαρού τραυματισμού.
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




