ΠΑΟΚ: Η διαχείριση του Ομάρ Ελ Καντουρί ενόψει της ρεβάνς με Αγιαξ
Ο Μαροκινός μέσος ακολουθεί ειδικό πρόγραμμα με φόντο τη παρουσία του και στην αναμέτρηση που θα γίνει τη Τρίτη στο Αμστερνταμ (13/8, 21:30)🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στις προπονήσεις επέστρεψαν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ, στο δρόμο για την δεύτερη αναμέτρηση με αντίπαλο τον Αγιαξ, για τη Γ' προκριματική φάση του Champions League, η οποία θα γίνει το βράδυ της Τρίτης. Ο Ομάρ Ελ Καντουρί έκανε «αγώνα δρόμου» για να μπορέσει να αγωνιστεί στον αγώνα της Τούμπας, και από σήμερα ξεκίνησε ειδική αγωγή έτσι ώστε να διασφαλιστεί η παρουσία του και στον δεύτερο αγώνα.
Ο Αμπέλ Φερέιρα άρχισε να καταστρώνει τα πλάνα του για τη ρεβάνς του 2-2,ε την ανάλυση της πρώτης αναμέτρησης να αποτελεί το πρώτο οδηγό, ειδικά αναφορικά με όσα (δεν) έγιναν στο δεύτερο ημίχρονο, στο οποίο ο «Δικέφαλος του Βορρά» δεν μπόρεσε να απειλήσει τους Ολλανδού τόσο πριν όσο και μετά της ισοφάριση.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




