Αναλυτής ESPN: «Ντροπή για την Ελλάδα να χρησιμοποιεί έτσι τον Γιάννη»
O δημοσιογράφος Τζόναν Γκιβόνι, έκανε λόγο για... ντροπή, αναφερόμενος στον τρόπο που χρησιμοποιείται ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στην Εθνική Ομάδα.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνεχίζεται η κριτική Αμερικανών αναλυτών αναφορικά με τον τρόπο που χρησιμοποιεί η τεχνική ηγεσία της Εθνικής τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Συγκεκριμένα, ο έμπειρος αναλυτής του ESPN, που «τρέχει» και την ιστοσελίδα «Draft Express», Τζόναν Γκιβόνι έγραψε στο Twitter λίγο μετά το φινάλε του αγώνα ΗΠΑ - Ελλάδα:
«Τι ντροπή για την Ελλάδα (και τους μπασκετικούς φιλάθλους σε όλο τον πλανήτη) να έχεις ένα τρομερό ταλέντο σαν τον Γιάννη και να μην ξέρεις πώς να τον χρησιμοποιήσεις. Οι ΗΠΑ έκαναν εξαιρετική δουλειά για να τον βγάλουν εκτός αγώνα με καλές άμυνες. Αυτό σε κάνει να σεβαστείς ακόμα περισσότερο την ομάδα που έχτισε το Μιλγουόκι γύρω του».
Διαβάστε ακόμη
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





