Αυγενάκης: «Να γίνει το Ηράκλειο έδρα των Εθνικών σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ»
Η πρόταση του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη που αφορά τη μετατροπή του Ηρακλείου σε έδρα των εθνικών ομάδων ποδοσφαίρου και μπάσκετ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε μετατροπή του Παγκρήτιου σταδίου και του κλειστού «Δυο Αοράκια» σε έδρες των εθνικών ομάδων ποδοσφαίρου και μπάσκετ έβαλε στόχο ο Λευτέρης Αυγενάκης σε συνάντηση με φορείς της Κρήτης. Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Με τον νέο Αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου και αρμόδιο για θέματα αθλητισμού, Νίκο Συριγωνάκη, τον Δήμαρχο Ηρακλείου, Βασίλη Λαμπρινό, τον πρόεδρο της ΕΠΣΗ, Νίκο Τζώρτζογλου και τον πρόεδρο της ΕΣΚΗ, Μπάμπη Μαρκάκη, θέσαμε από κοινού ένα στόχο: Να γίνει η Κρήτη, το Ηράκλειο, έδρα των εθνικών ομάδων. Εκείνης του ποδοσφαίρου στο Παγκρήτιο Στάδιο και εκείνης του μπάσκετ στα Δύο Αοράκια. Γι' αυτό το σκοπό κινούμαστε όλοι μαζί συντονισμένα, ώστε οι αθλητικές υποδομές να αποκτήσουν τις προδιαγραφές που απαιτούνται. Με συνέργειες και με συστράτευση. Πιστεύουμε ότι ο επόμενος χρόνος θα βρει το Ηράκλειο και συνολικά την Κρήτη σε μια διαφορετική θέση, ακόμα πιο αρμόζουσα εντός της αθλητικής κοινότητας».
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




