Συνάντηση Μητσοτάκη με μικρούς φίλους του ΠΑΟΚ: «Κανέναν Ολυμπιακό έχουμε; Μπα...» (vid)
Το αθλητικό... τετ α τετ του πρωθυπουργού σε χωριό της Ημαθίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο πλαίσιο της περιοδείας του στο νομό Ημαθίας ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, επισκέφθηκε και το χωριό Αγία Βαρβάρα.
Στο καφενείο του χωριού είχε την ευκαιρία να συζητήσει με κατοίκους για τα προβλήματά τους όπως και να βγάλει αναμνηστικές φωτογραφίες μαζί τους. Ανάμεσα σε αυτούς που πλησίασαν τον πρωθυπουργό ήταν και τρεις μικροί φίλοι του ΠΑΟΚ. «Τι ομάδα είστε;» τους ρώτησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «ΠΑΟΚ», απάντησαν και οι τρεις με τον Ελληνα πρωθυπουργό να αναρωτιέται, βλέποντας ένα παιδάκι με κόκκινη μπλούζα: «Κανέναν Ολυμπιακό έχουμε; Μπα… Αν και βλέπω εσύ με τα κόκκινα μια χαρά είσαι».
Δείτε τα στιγμιότυπο στο 0΄.50΄΄
Πηγή: thestival.gr
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




