Γ. Σαββίδης για Ολυμπιακό: «Δεν θα λείψετε σε κανέναν. Μέχρι τέλους»
Η τοποθέτηση του μέλους του δ.σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τις διαμαρτυρίες του Ολυμπιακού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ολυμπιακός επιδίδεται σε μια μάχη εντυπώσεων ώστε να προωθήσει την δική του ατζέντα στο ελληνικό ποδόσφαιρο με έναν εξαιρετικά άκομψο τρόπο. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η επιστολή του προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη με την οποία απειλεί να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα!
Το μέλος του δ.σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Γιώργος Σαββίδης πήρε την… πάσα από την συγκεκριμένη ενέργεια του Ολυμπιακού γράφοντας στα social media: «Μέχρι τέλος, στο καλό». Λίγο αργότερα σε νέα ανάρτηση έγραψε:
«Από λόγια χορτάσαμε, από πράξεις πεινάσαμε. ΥΓ Δεν θα λείψετε σε κανέναν. Μέχρι τέλους».


Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





