ΠΑΟΚ: Οι παίκτες χάρισαν το πριμ στην ΚΑΕ και ο Ιβάν Σαββίδης το διπλασίασε!
Ο Ιβάν Σαββίδης ενημερώθηκε για τη στήριξη που παρέχουν οι ποδοσφαιριστές στο τμήμα μπάσκετ και δεν έμεινε «αμέτοχος», διπλασιάζοντας τα χρήματα που θα δοθούν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η απόφαση των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ να δώσουν το πριμ πρωτιάς που δικαιούνται μετά τη νίκη επί της ΑΕΛ στα ταμεία της ΚΑΕ δεν έμεινε ούτε ασχολίαστη, ούτε και «ασυνόδευτη» από τον Ιβάν Σαββίδη.
Ο πρόεδρος και μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ πληροφορήθηκε την Κυριακή (24/11) για την απόφαση των ποδοσφαιριστών, την οποία είχαν πάρει μια μέρα νωρίτερα, στην καθιερωμένη συγκέντρωση στο «Μακεδονία Παλλάς» πριν από τις εντός έδρας αναμετρήσεις.
Ο Ιβάν Σαββίδης δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την πρωτοβουλία των ποδοσφαιριστών και αποφάσισε να προχωρήσει και εκείνος σε αντίστοιχη κίνηση, ζητώντας το συνολικό ποσό που θα συγκεντρωθεί από τα πριμ που χάρισαν οι ποδοσφαιριστές, να διπλασιαστεί, με τον ίδιο να καταβάλει το αντίστοιχο ποσό.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




