Ολυμπιακός: Εκτός αποστολής ο Μεριά για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ
Ο Τυνήσιος στόπερ αποκλείστηκε μετά το λάθος που έκανε στον αγώνα με την Τότεναμ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ και ο Πέντρο Μαρτίνς αποφάσισε να αφήσει εκτός αποστολής τον Γιασίν Μεριά.
Ο Τυνήσιος κεντρικός αμυντικός χρεώθηκε το τραγικό αμυντικό λάθος στον αγώνα με την Τότεναμ, που έδωσε την ευκαιρία στους γηπεδούχους να μειώσουν σε 1-2 λίγο πριν οι δύο ομάδες πάνε στα αποδυτήρια για το ημίχρονο. Ο Μεριά δέχτηκε σκληρή κριτική για τα λάθη του και προφανώς δεν είναι και στην καλύτερη ψυχολογική κατάσταση. Έτσι κι αλλιώς ο Αβραάμ Παπαδόπουλος είχε τις περισσότερες πιθανότητες να μπει στο βασικό σχήμα, ωστόσο αποφασίστηκε να μείνει εκτός αποστολής ο Μεριά. Εκτός αποστολής έμειναν και οι Μπενζιά, Λοβέρα, Γκασπάρ, Μάρκοβιτς.
Μετά το τέλος της προπόνησης ανακοινώθηκε η αποστολή του Ολυμπιακού στην οποία έχουν συμπεριληφθεί οι ακόλουθοι 21 ποδοσφαιριστές: Σα, Αλέν, Καραργύρης, Ελαμπντελαουί, Τοροσίδης, Σεμέδο, Μπα, Παπαδόπουλος, Τσιμίκας, Κούτρης, Γκιλιέρμε, Μπουχαλάκης, Καμαρά, Μπρούνο, Βαλμπουενά, Ποντένσε, Ραντζέλοβιτς, Μασούρας, Σουντανί, Ελ Αραμπί, Γκερέρο.
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





