Καμπάνα δύο αγωνιστικών στον Ολυμπιακό για τα έκτροπα στου Ρέντη (vid)
Η UEFA δεν επέβαλε βαριά ποινή στους «ερυθρόλευκους» για όσα έκαναν χούλιγκαν στο παιχνίδι με την Μπάγερν Μονάχου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεν έπεσε βαρύς τελικά ο πέλεκυς της UEFA για τα επεισόδια που έγιναν στο παιχνίδι Νέων του Ολυμπιακού με την Μπάγερν Μονάχου για την τρίτη αγωνιστική του Youth League.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός τιμωρήθηκε με ποινή δύο αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών, με την δεύτερη εξ’ αυτών να είναι με αναστολή για έναν χρόνο. Κάτι που σημαίνει ότι το επερχόμενο παιχνίδι με τον Ερυθρό Αστέρα θα δοθεί δίχως παρουσία κόσμου και από εκεί και πέρα ο Ολυμπιακός θα βρίσκεται υπό επιτήρηση.
Ηταν το απόγευμα της 22ας Οκτωβρίου οπότε ομάδα χούλιγκαν των «ερυθρόλευκων» έκανε «ντου» στις εγκαταστάσεις του Ρέντη, επιτέθηκε με καδρόνια και λοστούς σε φιλάθλους της βαυαρικής ομάδας τραυματίζοντας τρεις εξ αυτών.
Διαβάστε ακόμη
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




