Παοκτσήδικα «χρόνια πολλά» από τον Λευκό Πύργο (pic+vid)
Οι Ακαδημίες Μπάσκετ του ΠΑΟΚ ευχήθηκαν «Καλά Χριστούγεννα» μπροστά από το μνημείο – σύμβολο της Θεσσαλονίκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έναν πρωτότυπο τρόπο επέλεξαν οι Ακαδημίες Μπάσκετ του ΠΑΟΚ να ευχηθούν «Χρόνια Πολλά» και «Καλά Χριστούγεννα» στον κόσμο. Εκατοντάδες μέλη του «Paok Junior Program», παιδιά κάθε ηλικίας από τα τμήματα προμίνι, μίνι, προπαιδικού, παιδικού, εφηβικού, έδωσαν ραντεβού μπροστά από τον Λευκό Πύργο για τις ανάγκες μιας ξεχωριστής φωτογράφισης, η οποία κινηματογραφήθηκε με τη βοήθεια drone.
Στη διάρκεια της διαδικασίας οι νεαροί καλαθοσφαιριστές του Δικεφάλου ακολουθώντας τις οδηγίες των υπευθύνων σχημάτισαν τα τέσσερα γράμματα του Π.Α.Ο.Κ. και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Τα αγωνιστικά τμήματα του ΠΑΟΚ παραδοσιακά ξεχωρίζουν για τη δυναμική και τις επιδόσεις τους, έχουν μονίμως πρωταγωνιστικό ρόλο στα πρωταθλήματα της ΕΚΑΣΘ και αποτελούν το «καμάρι» του συλλόγου.
Δείτε το βίντεο:


Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




