Εκδικάστηκε η υπόθεση ΠΑΟΚ-Ξάνθης - ΕΕΑ: «Κίνδυνος υποβιβασμού για Ξάνθη αν...»
Ολοκληρώθηκε έπειτα από εξίμισι ώρες η υπόθεση στην Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού - Τι ειπώθηκε για τη μεταβίβαση των μετοχών της ακριτικής ΠΑΕ και ο κίνδυνος υποβιβασμού - Μετά τις 27/1 η απόφαση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εξίμισι ώρες διήρκεσε η συνεδρίαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού για τις καταγγελίες της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τις σχέσεις ΠΑΟΚ και Ξάνθης, που ξεκίνησε λίγο μετά τις 10 το πρωί και ολοκληρώθηκε στις 16.45. Παρόντες στην εκδίκαση ήταν εκτός από τις δύο εμπλεκόμενες ομάδες, και η ΠΑΕ Ολυμπιακός, όπως άλλωστε είχε συμβεί και την περασμένη εβδομάδα, όχι όμως και η Λάρισα, που αποβλήθηκε από τη διαδικασία αφού το αίτημα της για πρόσθετη παρέμβαση δεν έγινε δεκτό.
Διαβάστε περισσότερα στο sdna.gr
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





