Ο τρομερός Τζόκοβιτς έπαιξε τένις στους δρόμους του Βελιγραδίου με τα γειτονόπουλα!
Ο Νόλε έπαιξε σαν μικρό παιδί στους δρόμους της σερβικής πρωτεύουσας πριν αναχωρήσει για το Ντουμπάι - Μεγάλος του στόχος το χρυσό στους Ολυμπιακούς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αν αγαπάς αυτό που κάνεις κι αν έχεις μεγάλη καρδιά, τότε μπορείς να τα κάνεις όλα! Ο Νόβακ Τζόκοβιτς έκανε μίνι διακοπές στην Ιταλία μετά την εντυπωσιακή του επιτυχία στο Αυστραλιανό Όπεν και επιστρέφοντας στη Σερβία για να προετοιμαστεί και να αναχωρήσει ξανά για το Ντουμπάι (24-29 Φεβρουαρίου), βρήκε χρόνο να κάνει αυτό που λατρεύει. Να παίξει τένις.
Όχι όμως στα κορτ με αντιπάλους, όπως κάνει καθημερινά στις προπονήσεις, αλλά στους δρόμους του Βελιγραδίου. Ένας απλός άνθρωπος ο Τζόκοβιτς, βγήκε λοιπόν από το σπίτι, βρήκε τους μικρούς στη γειτονιά και φίλους τους και έπαιξε μαζί τους!
Θέλει το χρυσό στους Ολυμπιακούς του Τόκιο
Παράλληλα ο Τζόκοβιτς ανακοίνωσε πως ο μεγάλος στόχος του μέσα στη χρονιά, πέρα από την επικράτηση στα Grand Slam, είναι το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Ο Σέρβος είχε κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο το 2008 και δήλωσε πως ήρθε η ώρα για ένα ακόμη μετάλλιο!
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




