«Καπνός» τα εισιτήρια του ντέρμπι της Τούμπας-Ανακοίνωσε sold out η ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Τα εναπομείναντα 6.000 εισιτήρια εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες ώρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Όπως ήταν αναμενόμενο τα εισιτήρια του μεγάλου ντέρμπι της 25ης αγωνιστικής ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό έγιναν… ανάρπαστα. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε και επίσημα το sold out κάτι που έτσι κι αλλιώς ήταν αναμενόμενο με την ζήτηση των εισιτηρίων τις προηγούμενες ημέρες να εκτινάσσεται στα ύψη. «Με την ζήτηση που υπάρχει γεμίζουμε όχι ένα άλλα δέκα γήπεδα σαν αυτό της Τούμπας», έλεγαν εκπρόσωποι της ΠΑΕ.
Στον ΠΑΟΚ φυσικά γνώριζαν πως ο αριθμός τους (περίπου 6.000) ήταν πολύ μικρός για να καλύψει τις ανάγκες των φιλάθλων από κάθε γωνιά της Ελλάδας, καθώς οι «ασπρόμαυροι» έχουν δώσει 22.000 εισιτήρια διαρκείας.
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




