Ο Σεμέδο εκθέτει τον Ολυμπιακό και ο Ολυμπιακός αδειάζει τον Σεμέδο!
Ο παίκτης δήλωσε πως δεν γνώριζε πως βρίσκονταν στο όριο καρτών και χάνει το δεύτερο παιχνίδι με την Άρσεναλ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ρούμπεν Σεμέδο θα χάσει τον επαναληπτικό του Λονδίνου την επόμενη εβδομάδα, καθώς στο παιχνίδι(20/2) με την Άρσεναλ «κιτρινίστηκε» από τον Γερμανό διαιτητή Τσβάιερ και συμπλήρωσε το όριο των καρτών.
Ωστόσο ιδιαίτερα αίσθηση προκάλεσαν οι δηλώσεις που έκανε μετά το τέλος του αγώνα ο αμυντικός του Ολυμπιακού, λέγοντας το... απίθανο, γι' αυτό το επίπεδο, πως δεν γνώριζε ότι με μία κίτρινη θα έχανε τον επόμενο αγώνα.
«Ήμουν συγκεντρωμένος στο παιχνίδι. Δεν ήξερα πως με μία κίτρινη θα έμενα εκτός του επόμενου αγώνα. Αυτή τη στιγμή δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ότι θα λείπω εγώ, Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ποιος θα παίζει και ποιος θα είναι εκτός. Το σημαντικό είναι η ομάδα» ήταν τα λόγια που μεταφέρθηκαν από τη μεταφράστρια του Ολυμπιακού.
Διαβάστε τη συνέχεια στο sdna.gr
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




