Ο Σεμέδο εκθέτει τον Ολυμπιακό και ο Ολυμπιακός αδειάζει τον Σεμέδο!
Ο παίκτης δήλωσε πως δεν γνώριζε πως βρίσκονταν στο όριο καρτών και χάνει το δεύτερο παιχνίδι με την Άρσεναλ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ρούμπεν Σεμέδο θα χάσει τον επαναληπτικό του Λονδίνου την επόμενη εβδομάδα, καθώς στο παιχνίδι(20/2) με την Άρσεναλ «κιτρινίστηκε» από τον Γερμανό διαιτητή Τσβάιερ και συμπλήρωσε το όριο των καρτών.
Ωστόσο ιδιαίτερα αίσθηση προκάλεσαν οι δηλώσεις που έκανε μετά το τέλος του αγώνα ο αμυντικός του Ολυμπιακού, λέγοντας το... απίθανο, γι' αυτό το επίπεδο, πως δεν γνώριζε ότι με μία κίτρινη θα έχανε τον επόμενο αγώνα.
«Ήμουν συγκεντρωμένος στο παιχνίδι. Δεν ήξερα πως με μία κίτρινη θα έμενα εκτός του επόμενου αγώνα. Αυτή τη στιγμή δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ότι θα λείπω εγώ, Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ποιος θα παίζει και ποιος θα είναι εκτός. Το σημαντικό είναι η ομάδα» ήταν τα λόγια που μεταφέρθηκαν από τη μεταφράστρια του Ολυμπιακού.
Διαβάστε τη συνέχεια στο sdna.gr
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




