UEFA: 31 εκατομμύρια στα ταμεία του Ολυμπιακού!
Το ποσό των 31 εκατομμυρίων έβαλε στα ταμείο του ο Ολυμπιακός από το Champions League, σύμφωνα με τη λίστα της UEFA!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ποσά-μαμούθ μοίρασε η UEFA στις ομάδες του Champions League της περασμένης σεζόν, όπως ανακοίνωσε η ίδια γνωστοποιώντας τον πίνακα με τα έσοδα κάθε ομάδας. Η ευρωπαϊκή ομοσπονδία διάθεσε συνολικά 1,412 δισεκατομμύρια ευρώ (!), τα οποία μοιράστηκαν στις 32 ομάδες που συμμετείχαν στους ομίλους, αλλά και τις 10 ομάδες που αποκλείστηκαν στα πλέι οφ.
Ανάμεσά τους βρίσκεται και ο Ολυμπιακός, ο οποίος συγκέντρωσε το ποσό των 31.072.000 εκατομμυρίων ευρώ, αντιμετωπίζοντας την Μπαρτσελόνα, τη Γιουβέντους και την Σπόρτιγκ Λισαβώνας.
Το ποσό που εισέπραξαν οι Πειραιώτες χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες: 2 εκατομμύρια για την παρουσία στα πλέι οφ, 12,7 εκατομμύρια για την παρουσία τους ομίλους, 500 χιλιάδες ευρώ για τον βαθμό με την Μπαρτσελόνα και 15.872 εκατομμύρια από το market pool!
Ο Αβραμόπουλος θέλει να ακυρώσει το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης - Προσέφυγε στον Άρειο Πάγο
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




