Οπαδοί του ΠΑΟΚ έστησαν «μπλόκο» στα διόδια και τα «έψαλλαν» στους παίκτες
Περίπου 100 φίλοι του ΠΑΟΚ σταμάτησαν το λεωφορείο που μετέφερε την αποστολή στη Θεσσαλονίκη και ζήτησαν εξηγήσεις για διαδοχικές άσχημες εμφανίσεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η διαφαινόμενη απώλεια του πρωταθλήματος για τον ΠΑΟΚ μετά την εκτός έδρας ισοπαλία με την Ξάνθη, που ήρθε να προστεθεί στην εντός έδρας ήττα από τον Ολυμπιακό, έκανε τους φίλους του της ομάδας να αποδοκιμάσουν τους ποδοσφαιριστές μετά το τέλος της αναμέτρησης στα Πηγάδια, ενώ μερίδα αυτών δεν έμεινε εκεί. Δυο λεωφορεία που μετέφεραν οπαδούς του «Δικεφάλου του βορρά» στη Θεσσαλονίκη σταμάτησε σε διόδια επί της εθνικής οδού και περίμεναν το λεωφορείο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να φτάσει στο σημείο.
Όταν συνέβη αυτό, οι οπαδοί σταμάτησαν το λεωφορείο και έδειξαν στους ποδοσφαιριστές την πικρία και την απογοήτευσή τους για την εικόνα της ομάδας στα τελευταία παιχνίδια. Καταγράφηκαν αρκετές στιγμές έντασης, με τους ανθρώπους της ομάδας να αφουγκράζονται το κλίμα που είχε δημιουργηθεί και να ακούν από τους οπαδούς όσα είχαν να πουν, μέχρι τα πνεύματα να ηρεμήσουν και το λεωφορείο της αποστολής να συνεχίσει την πορεία του.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





