Άρης: Πρόστιμο στους παίκτες, παίρνει μέτρα ο Καρυπίδης
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Θόδωρος Καρυπίδης, ήταν ενοχλημένος μετά το τέλος του αγώνα στο Περιστέρι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η βαριά ήττα του Άρη από τον Ατρόμητο, θα κοστίσει κάτι παραπάνω στους ποδοσφαιριστές.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Θόδωρος Καρυπίδης ήταν ενοχλημένος μετά το τέλος του αγώνα στο Περιστέρι, όχι μόνο από το βαρύ σκορ, αλλά και από την εμφάνιση της ομάδας του και πολύ περισσότερο από την ποδοσφαιρική αφέλεια που δείχνουν για μία ακόμη φορά.
Ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ ενημέρωσε τους συνεργάτες του ότι έχει αποφασίσει την επιβολή χρηματικού προστίμου σε μια προσπάθεια να αφυπνίσει τους παίκτες, ενώ είναι διατεθειμένος να σφίξει από δω και πέρα τα λουριά για να διορθωθεί η νοοτροπία και η αγωνιστική εικόνα του Αρη.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





