Κοροναϊός: Χωρίς θεατές οι αγώνες των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς στο ΝΒΑ
Κλείνει τις πόρτες στους φιλάθλους της η ομάδα του Όκλαντ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Οι ομάδες του ΝΒΑ αρχίζουν σιγά σιγά να παίρνουν τα μέτρα τους υπό τον φόβο της εξάπλωσης του κοροναϊού και οι Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς θα είναι η πρώτη ομάδα που θα κλείσει τις πόρτες στους φιλάθλους, αν και αρχικά υπήρχε σκέψη να τους περιορίσει σε λιγότερους από 1.000 στους εντός έδρας αγώνες της.
Βασική αιτία είναι η απόφαση της πόλης του Σαν Φρανσίσκο να απαγορεύσει συγκεντρώσεις με περισσότερους από 1.000 ανθρώπους σε μια προσπάθεια να λειτουργήσει προληπτικά για να μην εξαπλωθεί ο κοροναϊός. Σχετική εισήγηση έγινε και από τον κυβερνήτη του Οχάιο να διεξάγονται χωρίς θεατές οι αγώνες των Κλίβελαντ Καβαλίερς.
Πάντως στο αυριανό ματς των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς κόντρα στους Μπρούκλιν Νετς αναμένεται να απαγορευτεί εντελώς η παρουσία φιλάθλων.
Στο μεταξύ υπάρχει η σκέψη να μετακινηθούν κάποιοι αγώνες σε πόλεις που ακόμη δεν έχουν παρουσιάσει κρούσμα κοροναϊού, ή σε έδρες αντίπαλων ομάδων.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




