Πρώτο κρούσμα κορονοϊού στο ισπανικό πρωτάθλημα: Θετικός ο Γκαράι
«Πρέπει ν' ακολουθήσω τις συμβουλές των γιατρών και να παραμείνω σε καραντίνα» ανέφερε στο μήνυμα γνωστοποίησης των αποτελεσμάτων των εξετάσεων ο Αργεντινός αμυντικός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Εσεκιέλ Γκαράι είναι ο πρώτος ποδοσφαιριστής του Ισπανικού πρωταθλήματος που διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό. Ο Αργεντινός κεντρικός αμυντικός της Βαλένθια το γνωστοποίησε μέσω του λογαριασμού που διατηρεί στο Instagram. «Είναι βέβαιο ότι το 2020 δεν μπήκε καλά. Είμαι θετικός στον κορονοϊό. Είμαι καλά, αλλά πρέπει ν' ακολουθήσω τις συμβουλές των γιατρών και να παραμείνω σε καραντίνα» σημείωσε ο Γκαράι στο μήνυμά του. Το Ισπανικό πρωτάθλημα έχει ήδη αναστείλει τη λειτουργία του για δυο εβδομάδες, και όλα δείχνουν πως αναμένεται να απαγορευτούν και οι προπονήσεις, κάτι που ανακοινώθηκε το Σάββατο (14/3) και στην Ελλάδα.
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




