ΠΑΟΚ: Κατέθεσε υπομνήματα για την εκδίκαση της έφεσης
Το νομικό τμήμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατέθεσε εντός των χρονικών ορίων τα υπομνήματα στην επιστροφή εφέσεων, για την υπόθεση πολυιδιοκτησίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η πλευρά του ΠΑΟΚ κατέθεσε σήμερα το μεσημέρι υπομνήματα στην επιτροπή εφέσεων, που είχε θέσει χρονικό όριο κατάθεσης αυτών μέχρι σήμερα (24/03) στις 3.00 το μεσημέρι. Οι «ασπρόμαυροι» όπως και όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές τηρούν στάση αναμονής καθώς λόγω της πανδημίας του κορονοϊού καθώς η ΕΠΟ έχει αναστείλει τη λειτουργία των δικαιοδοτικών της οργάνων. Κανείς δεν είναι σε θέση να πει το πότε θα ξεκινήσουν εκ νέου οι συνεδριάσεις, με την υπόθεση να πηγαίνει πίσω, κάτι λογικό και αναμενόμενο με βάση τα όσα συμβαίνουν.
Αυτό που επιθυμεί η πλευρά του «Δικεφάλου του βορρά» δεν είναι άλλο από την είσοδο της επιτροπής εφέσεων, που αποτελείται από τακτικούς δικαστές, στην ουσία της υπόθεσης, κάτι που απέφυγε να κάνει το πρωτοβάθμιο μονομελές δικαιοδοτικό όργανο της Super League.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




