• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η ΕλλάδαΤέλος τα ηλεκτρικά πατίνια για ανηλίκους κάτω των 17: Υποχρεωτική ασφάλιση και τσουχτερά πρόστιμαΟ ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού ΟργανισμούΤι προβλέπει η συμφωνία που υπέγραψαν Ισραήλ και Λίβανος - «Έγινε το δυσκολότερο βήμα»
δημοφιλές τώρα: Πότε απαγορεύεται ο ιδιοκτήτης να ζητήσει αύξηση ενοικίου - Όσα πρέπει να γνωρίζετε
Homepage ┋   Αθλητισμός   ┋   30.03.2020 17:04
ΕΘΝΟΣ SportInterwetten

Αδιανόητη δήλωση: «Να κολλήσουν κορονοϊό οι οδηγοί για να είναι υγιείς όταν αρχίσει η Formula 1»

Το επί σειρά ετών υψηλόβαθμο στέλεχος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, είπε πως τώρα θα ήταν μία καλή περίοδος για να προσβληθούν οι οδηγοί της ομάδας!

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Ο Χέλμουτ Μάρκο σε πανηγυρικό στιγμιότυπο με τον πρώτο πιλότο της Red Bull Μαξ Φερστάπεν (AP)
Ο Χέλμουτ Μάρκο σε πανηγυρικό στιγμιότυπο με τον πρώτο πιλότο της Red Bull Μαξ Φερστάπεν (AP)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Παγκόσμιο σάλο έχει προκαλέσει η δήλωση του επικεφαλής του προγράμματος ανάπτυξης οδηγών της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, ο οποίος δεν δίστασε να πει ότι τώρα θα ήταν μία καλή περίοδος για να προσβληθούν από τον κορονοϊό οι οδηγοί της ομάδας, ώστε να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα και να είναι πανέτοιμοι όταν αρχίσει το πρωτάθλημα της Formula 1!

Ο 76χρονος παράγοντας της Formula 1 μίλησε στη δημόσια τηλεόραση της Αυστρίας (ORF), υποστηρίζοντας, μεταξύ άλλων ότι «είναι ο ιδανικός χρόνος για να έρθει η μόλυνση. Είναι όλοι τους δυνατοί, νεαροί και με καλή υγεία. Με τον τρόπο αυτό, θα είναι προετοιμασμένοι οπότε ξεκινήσει η δράση».

Οπως ανέφερε ο Χέλμουτ Μάρκο, η κεντρική ιδέα της πρότασής του είναι να συγκεντρωθούν σε ένα καμπ όλοι οι οδηγοί της ομάδας (αγώνων, δοκιμών και νεαροί), ώστε να έρθουν πιο κοντά και να διατηρήσουν καλή φυσική κατάσταση. Παραδέχθηκε πάντως ότι η ιδέα του απορρίφθηκε από τη διοίκηση της Red Bull λέγοντας ότι: «Δεν έγινε αποδεκτή»... 

Διαβάστε ακόμη

«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»

Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα

Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές

Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Κορονοϊός
  • Χέλμουτ Μάρκο
  • Red Bull
  • Formula 1
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr