Παναθηναϊκός: Εmail στους εργαζομένους για την αναστολή των συμβάσεών τους
Η «πράσινη» ΠΑΕ προχώρησε στο «πάγωμα» των συμβάσεων όλων των εργαζομένων από τις 18 Μαρτίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με email ενημερώθηκαν οι εργαζόμενοι στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός για την αναστολή των συμβάσεών τους από τις 18 Μαρτίου! Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του SDNA, η «πράσινη» ΠΑΕ, έπειτα από τη σχετική απόφαση της διοίκησης, εντάσσεται στο καθεστώς που προβλέπεται με τη σχετική υπουργική απόφαση εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Η απόφαση αφορά όλους τους υπαλλήλους στα γραφεία του συλλόγου αλλά και στο προπονητικό κέντρο της ομάδας.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η πράσινη ΠΑΕ έστειλε προσωπικά mail σε όλους τους εργαζόμενους τη Δευτέρα (30/3) με το οποίο ενημέρωσε πως η αναστολή των συμβάσεων πραγματοποιείται από τις 18 Μαρτίου. Κάτι που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι θα έχουν το δικαίωμα να λάβουν το ποσό των 800 ευρώ από το κράτος, όπως προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις.
Εκείνο που δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη είναι τι ακριβώς θα συμβεί με τους ποδοσφαιριστές και το προπονητικό επιτελείο της ομάδας...
Πηγή: SDNA
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





