Συγκινητικός ο Τερίμ:«Εμαθα από τη δοκιμασία, θα εκτιμώ και θα συγχωρώ»
Ο Τούρκος προπονητής θεραπεύτηκε από κορονοϊό και βλέπει τη ζωή... αλλιώς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νικητής από την «μάχη» που έδωσε με τον κορονοϊό βγήκε ο Φατίχ Τερίμ. Ο θρυλικός προπονητής της Γαλατασαράι είχε διαγνωστεί θετικός σε εξετάσεις που είχε υποβληθεί στις 20 Μαρτίου. Πλέον ο ίδιος δηλώνει πως θα βλέπει την ζωή με διαφορετικό… μάτι.
«Αυτή είναι μια απόδειξη για όσα συμβαίνουν στον κόσμο. Κάποιοι διαγνωσθήκαμε με τον ιό, άλλοι πρέπει να δείξουν υπομονή, άλλοι πίστη. Έμαθα από αυτή τη δοκιμασία. Θα εκτιμώ πιο πολύ και μετά την καραντίνα θα περνώ περισσότερο χρόνο με την οικογένειά μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπο. Θα προσπαθώ να είμαι ήρεμος. Θα συγχωρώ και θα προσπαθώ να στεναχωριέμαι λιγότερο» έγραψε σε ανάρτησή του στο instagram.
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




