Πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο ο Ρουστού, νίκησε τον κορονοϊό!
Ο 46χρονος βετεράνος Τούρκος τερματοφύλακας που είχε νοσηλευτεί σε κρίσιμη κατάσταση, ξεπέρασε τον κορονοϊό και βγήκε από το νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για περισσότερες από δέκα μέρες ο πρώην διεθνής Τούρκος τερματοφύλακας Ρουστού Ρετσμπέρ έδωσε μάχη για τη ζωή του, καθώς βρέθηκε θετικός στον φονικό κορονοϊό και νοσηλεύτηκε σε κρίσιμη κατάσταση.
Ο 46χρονος παλαίμαχος γκολκίπερ αποδείχτηκε πολύ δυνατός και τελικά μετά από πολύ δύσκολες στιγμές, κατάφερε να ξεφύγει από τον κίνδυνο και αφού νίκησε τον κορονοϊό να πάρει και εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Ο ρέκορτντμαν συμμετοχών της Εθνικής Τουρκίας (με 120 εμφανίσεις) θα παραμείνει πλέον σε καραντίνα στο σπίτι του. Η σύζυγός του ανακοίνωσε τα ευχάριστα νέα: «Τι όμορφη μέρα. Μετά από 11 ημέρες, ο σύζυγός μου βγήκε από το νοσοκομείο», έγραψε στο Instagram.
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





