Συνεχίζει στον πάγκο της ΑΕΛ για δύο ακόμη χρόνια ο Γρηγορίου
Η θεσσαλική ομάδα ενεργοποίησε τη ρήτρα που υπήρχε στο συμβόλαιο συνεργασίας τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για δύο ακόμη χρόνια στην τεχνική ηγεσία της ΑΕΛ θα παραμείνει ο Μιχάλης Γρηγορίου, καθώς μετά από συμφωνία με τη Θεσσαλική ομάδα ενεργοποιήθηκε η σχετική ρήτρα στο συμβόλαιο συνεργασίας των δύο πλευρών. Με τον Γρηγορίου στον πάγκο, η ομάδα της Λάρισας τερμάτισε στην 8η θέση της βαθμολογίας της Superleague με 30 βαθμούς, τέσσερις πίσω από τις θέσεις που οδηγούσαν στα πλέι οφ.
Στην επίσημη ανακοίνωσή της, η διοίκηση της ΑΕΛ επισημαίνει: «H ΠΑΕ ΑΕΛ ανακοινώνει ότι κατόπιν κοινής συμφωνίας ενεργοποιείται η ρήτρα ανανέωσης των συμβολαίων του προπονητού μας Μιχάλη Γρηγορίου και των συνεργατών του για τα επόμενα δύο χρόνια. Η ΠΑΕ ΑΕΛ έκρινε ότι ο κ. Μιχάλης Γρηγορίου επέδειξε ένα ιδιαίτερα πετυχημένο έργο και είμαστε βέβαιοι ότι υπό τις οδηγίες του οι επόμενες δύο σεζόν θα είναι ακόμα καλύτερες από την τρέχουσα».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





