Google: Τα τρία cookies που προκαλούν πονοκέφαλο στους ευρωπαίους εκδότες
Η νέα στάση της Google με τις αλλαγές στην διαφημιστική στόχευση έχει προκαλέσει την έντονη ανησυχία των ευρωπαίων εκδοτώνΣοβαρή ανησυχία έχει προκαλέσει στους ευρωπαίους εκδότες το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που προβλέπει να εφαρμόσει η Google αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.
Περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε επίσης: Google, NASA, Pfizer: Η τρομερή επιχειρηματική ιδέα ενός Έλληνα στην οποία υποκλίθηκαν πελάτες-κολοσσοί
Διαβάστε ακόμη
Το Ισραήλ απαγόρευσε στον ΟΗΕ να μεταφέρει ανθρωπιστική βοήθεια στη Ράφα - «Μας φτάνουν τα καύσιμα για μία ημέρα»
Θεσσαλονίκη: Δώρα ζωής από 33χρονο που έχασε τη μάχη για τη ζωή στο νοσοκομείο Παπανικολάου
Πώς γίνεται να έχετε ενέργεια κάθε πρωί χωρίς καφέ; Αυτοί είναι οι 5+1 τρόποι
Έφυγε απ' τη ζωή ο δημοσιογράφος Νίκος Τζαντζαράς - Το «αντίο» του ΠΑΟΚ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr