Google: Τα τρία cookies που προκαλούν πονοκέφαλο στους ευρωπαίους εκδότες
Η νέα στάση της Google με τις αλλαγές στην διαφημιστική στόχευση έχει προκαλέσει την έντονη ανησυχία των ευρωπαίων εκδοτώνΣοβαρή ανησυχία έχει προκαλέσει στους ευρωπαίους εκδότες το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που προβλέπει να εφαρμόσει η Google αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.
Περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε επίσης: Google, NASA, Pfizer: Η τρομερή επιχειρηματική ιδέα ενός Έλληνα στην οποία υποκλίθηκαν πελάτες-κολοσσοί
Διαβάστε ακόμη
Ο Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια για Νέα Αριστερά
Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr