Viber: Σημαντική αύξηση της χρήσης του στην Ελλάδα εν μέσω κορονοϊού
Οι αριθμοί για την Ελλάδα δείχνουν εκτόξευση σε όλες τις λειτουργίες για ομάδες χρηστών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Εντυπωσιακή άνοδο έχει καταγραφεί στην χρήση της εφαρμογής Viber στην Ελλάδα, ένα χρόνο από την έναρξη της πανδημίας του κορονοϊού στη χώρα. Συγκεκριμένα η δημοφιλής εφαρμογή επικοινωνίας σημείωσε διψήφια ποσοστιαία αύξηση στις ομαδικές συνομιλίες, με τα chatbots να αποτελούν τη νέα τάση.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ίδια της εταιρείας, η τάση παγκοσμίως στο Viber δείχνει μια αύξηση 170% στη χρήση ομαδικών συνομιλιών και 30% στην κατανάλωση περιεχομένου στις κοινότητες. Στην Ελλάδα, ο συνολικός χρόνος ενασχόλησης με την εφαρμογή σημείωσε αύξηση της τάξεως του 70%, που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται και στον υπερδιπλασιασμό των ενεργών κοινοτήτων Viber στη χώρα.
Διαβάστε επίσης: CEO του viber: Τα μηνύματά σας είναι μόνο για εσάς, δεν μπορούμε να τα διαβάσουμε
Τι δείχνουν τα νούμερα για την Ελλάδα
Οι αριθμοί για την Ελλάδα δείχνουν εκτόξευση σε όλες τις λειτουργίες για ομάδες χρηστών:
- Τα μηνύματα που στάλθηκαν σε ομαδικές συνομιλίες έχουν αυξηθεί κατά 40% τον τελευταίο χρόνο σε σχέση με τον προηγούμενο.
- Η κατανάλωση περιεχομένου στις κοινότητες (αριθμός views) υπερπενταπλασιάστηκε.
- Οι ομαδικές βιντεοκλήσεις που παρουσιάστηκαν πρόσφατα διπλασιάζονται από μήνα σε μήνα.
Συνεργασία με την κυβέρνηση για ενημέρωση σχετικά με την πανδημία
Η ανακοίνωση της Viber αναφέρει: «Ως απάντηση στην ανάγκη για έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την πανδημία, η Rakuten Viber συνεργάζεται στενά με το γραφείο του πρωθυπουργού στην Ελλάδα. Στην Κοινότητα της Ελληνικής Κυβέρνησης, τα πάνω από 740.000 μέλη της λαμβάνουν καθημερινή και πιστοποιημένη ενημέρωση σχετικά με θέματα που αφορούν τον COVID-19, την εξέλιξη της πανδημίας και τα διάφορα μέτρα για την αντιμετώπισή της.
Λόγω της πανδημίας, πολλές εταιρείες επιλέγουν τη λύση του chatbot σε εφαρμογές μηνυμάτων για να προσφέρουν εξατομικευμένη και έγκαιρη επικοινωνία με τους χρήστες τους. Στην Ελλάδα η χρήση των chatbots διπλασιάστηκε τον τελευταίο χρόνο».
«Η πανδημία έχει αλλάξει τις ζωές μας. Επηρέασε τον τρόπο που επικοινωνούμε με την οικογένεια, τους φίλους και τους συνεργάτες μας, πώς χρησιμοποιούμε υπηρεσίες και πώς οργανώνουμε τις δουλειές μας καθημερινά. Επίσης όμως εκτόξευσε και πολλές πρωτοποριακές ιδέες και έτσι οδηγηθήκαμε σε μια τεχνολογική άνοιξη σε πολλούς τομείς της καθημερινής ζωής.
Η αποστολή του Viber, που είναι η νούμερο 1 εφαρμογή μηνυμάτων στην Ελλάδα, είναι να παραμείνει ένα δωρεάν, ασφαλές αλλά και δυναμικό περιβάλλον για τα εκατομμύρια των χρηστών μας, ώστε να μπορεί να τους προσφέρει περισσότερο αυθεντικό και επίκαιρο περιεχόμενο και να τους δώσει μια πλατφόρμα στην οποία η χρήση διαφόρων υπηρεσιών απέχει μόνο μερικά πατήματα στην οθόνη» λέει ο Atanas Raykov - Senior Director EMENA στη Rakuten Viber.
Διαβάστε επίσης: Netflix: «Στοπ» στους κοινούς λογαριασμούς από διαφορετικούς χρήστες
Σύγκρουση κυβέρνησης - ΠΑΣΟΚ: Τα λεφτόδεντρα και το... βραβείο διαστρέβλωσης
Ανησυχία στον Καναδά για τη γρίπη των πτηνών: Βρήκαν μετάλλαξη του ιού σε έφηβο - Γιατί ανησυχούν οι επιστήμονες
Ξεροβόρι και κρύο: Ψυχρή εισβολή με ανέμους και χιόνια από την Κυριακή - Πότε ανεβαίνει η θερμοκρασία
Άμφισσα: Βρέφος πέθανε στη γέννα - Λάθος χειρισμό του μαιευτήρα καταγγέλλει η οικογένεια - «Η μητέρα έχασε πολύ αίμα»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr