Εταιρεία δημιούργησε σκύλο-ρομπότ για να κρατά συντροφιά σε ασθενείς με Αλτσχάιμερ
To 2025 θα γίνουν διαθέσιμα στην αγορά τα πρώτα μοντέλα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Μια εταιρεία με έδρα την Καλιφόρνια κατασκεύασε ένα σκύλο-ρομπότ για να κρατάει συντροφιά σε ανθρώπους, που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες που έχει ένα πραγματικό κατοικίδιο.
Ο ιδρυτής της Tombot , Τομ Στίβενς, εξήγησε ότι συνέλαβε την ιδέα για τη δημιουργία της «Jennie», ενός ρομποτικού σκύλου, όταν το Αλτσχάιμερ από το οποίο πάσχει η μητέρα του άρχισε να χειροτερεύει.
To 2025 θα γίνουν διαθέσιμα στην αγορά τα πρώτα μοντέλα
Όπως εξήγησε η μητέρα του Νάνσυ διαγνώστηκε με εξασθένηση των γνωστικών λειτουργιών, που εξελίχθηκε σε Αλτσχάιμερ. «Έχασε όχι μόνο την ικανότητά της να φροντίζει τον εαυτό της, αλλά εκπαίδευσε και το σκύλο της να είναι επιθετικός προς τον φροντιστή της. Ο Golden Bear ήταν ο καλύτερος φίλος και ο βασικός σύντροφος της. Δυστυχώς, η απομάκρυνση του σκύλου επιδείνωσε τη μοναξιά και την κατάθλιψή, που βίωνε η μητέρα μου».
Η «Jennie» ανταποκρίνεται σε εντολές αφής και φωνής και κουνάει ακόμη και την ουρά της. Τροφοδοτείται με νέες συμπεριφορές μέσα από το σύστημα της Tombot, ώστε να μην είναι κυκλικές οι αλληλεπιδράσεις με τον χρήστη. Θα είναι διαθέσιμη στην αγορά το 2025 έναντι 1.5000 δολαρίων.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




