Google: Τα τρία cookies που προκαλούν πονοκέφαλο στους ευρωπαίους εκδότες
Η νέα στάση της Google με τις αλλαγές στην διαφημιστική στόχευση έχει προκαλέσει την έντονη ανησυχία των ευρωπαίων εκδοτώνΣοβαρή ανησυχία έχει προκαλέσει στους ευρωπαίους εκδότες το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που προβλέπει να εφαρμόσει η Google αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.
Περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε επίσης: Google, NASA, Pfizer: Η τρομερή επιχειρηματική ιδέα ενός Έλληνα στην οποία υποκλίθηκαν πελάτες-κολοσσοί
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η καλδέρα της Σαντορίνης - Έντονη δραστηριότητα στο ρήγμα της Καμένης
«Έφερα τα πράγματα της στο σπίτι και νόμιζα ότι θα επιστρέψει και το παιδί» - Συγκλονίζει ο πατέρας της Κυριακής Γρίβα
Viral έγινε ο διερμηνέας νοηματικής που έκανε το Ζάρι στον ελληνικό τελικό της Eurovision
Κυκλοφόρησε από το Netflix το τρέιλερ της δεύτερης σεζόν του «Wednesday»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr