Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης: «Αφήσαμε το φως ανοιχτό - Θα επιστρέψουμε»
«Στη θεατρική παράδοση όταν κλείνει ένα θέατρο αφήνουν ένα φως ανοιχτό…. Θα επιστρέψουμε … Αυτό είναι το σήμα..Εμείς αφήσαμε το φως ανοιχτό! Θα επιστρέψουμε λοιπόν όλοι!» είναι το μήνυμα του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

To Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης μαζί με φίλους και συνεργάτες δημιούργησε ένα βίντεο- σφραγίδα της υπόσχεσης ότι σύντομα οι πύλες του θεάτρου θα ανοίξουν ξανά. Σε μήνυμά τους αναφέρουν: «Κρατήσαμε και ψηφιακά το φως του θεάτρου αναμμένο! Ο Τάσος Νούσιας και ο Κωνσταντίνος Χατζής σκηνοθέτησαν εμβληματικά ελληνικά κείμενα (Ευριπίδη, Ησίοδο, Σοφοκλή, Αισχύλο, Χειμωνά, Λιαντίνη).
Μαζί μας, συνοδοιπόροι σ’ αυτό το εγχείρημα, σημαντικοί εκπρόσωποι του Θεάτρου: Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου, Λυδία Κονιόρδου, Κώστας Κουρτάρας, Νίκος Μάνεσης, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Άλκηστη Πουλοπούλου. Με αυτό τον τρόπο, στέλνουμε ένα μήνυμα για τη δύναμη της Τέχνης, σε όλο τον κόσμο από την Ελλάδα, από την χώρα που γεννήθηκε το Θέατρο».
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



