ΕΟΤ και AEGEAN ενώνουν δυνάμεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας
Εκπτώσεις από την αεροπορική εταιρία στους επισκέπτες που προέρχονται από 10 χώρες - στόχους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά ┋
Απρογραμμάτιστα ταξίδια, last minute κρατήσεις και έμφαση στην υγειονομική ασφάλεια είναι οι τρεις παράγοντες που φαίνεται να καθορίζουν ακόμα τις διακοπές των ξένων τουριστών και στην Ελλάδα, η οποία, πάντως, παρά τις δυσκολίες αναμένει μια πολύ καλύτερη χρονιά από την περσινή.
Σε κάθε περίπτωση – όπως διευκρίνισε ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ- «και αυτή η σεζόν θα είναι μαραθώνιος, δε θα είναι περίπατος. Εχουμε μπροστά μας δυσκολες και μεταβαλλόμενες συνθήκες, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι ότι η χώρα μας είναι προετοιμασμένη».
Για την προώθηση του κοινού στόχου που δεν είναι άλλος από την τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν για 4η συνεχόμενη χρονιά τις δυνάμεις τους στη νέα διαφημιστική καμπάνια “Sunshine Discount”, η οποία παρουσιάστηκε σήμερα Τρίτη σε κοινή διαδικτυακή Συνέντευξη Τύπου.
Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας και στις πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, ΕΟΤ και AEGEAN δημιούργησαν μια καμπάνια που έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο το χρόνο.
Η ...διαφορά θερμοκρασίας μάλιστα είναι αυτή που θα καθορίσει και το ύψος της έκπτωσης ανάλογα με το αεροδρόμιο εκκίνησης του ταξιδιού. Οσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.
Η καμπάνια που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα του προηγούμενου μήνα θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 δέκα βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία).
Θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της AEGEAN και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.
Οπως επεσήμανε ο κ. Φραγκάκης, αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής του Οργανισμού είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. «Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean που παρουσιάσαμε σήμερα, περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας. Βασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά».
Αναφερόμενος στο πρόγραμμα προβολής του ΕΟΤ, ο κ. Φραγκάκης συμπλήρωσε πως φέτος θα επενδυθούν πάνω από 22 εκατομμύρια ευρώ εκ των οποίων το 50% θα κατευθυνθεί σε συνδιαφήμιση με αεροπορικές εταιρίες και tour operators και το υπόλοιπο στην καθαρή προβολή «Φέτος ρίχνουμε όλα μας τα όπλα σε όλες τις χώρες που αποτελούν στόχους στην Ευρώπη και την Αμερική» σημείωσε χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι ο ΕΟΤ εχει αποφασίσει στρατηγικά να μην προβαίνει σε καμπάνιες 2- 3 μηνών, αλλά μακροπρόθεσμες όπως η συγκεκριμένη, η οποία θα διαρκέσει περίπου εννέα μήνες.
Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN, Μαρίνα Σπυριδάκη, υπογράμμισε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε».
Η ίδια σημείωσε ότι και φέτος ο κλάδος έχει να αντιμετωπίσει ένα κοινό, το οποίο ακόμα είναι αναποφάσιστο, θα λαβει την απόφαση για διακοπές γρήγορα και σαφώς έχει περάσει πολύ χρόνο στο σπίτι. Δίνει έμφαση στην υγειονομική ασφάλεια, ίσως να μην προτιμά τα μεγάλα αστικά κέντρα – αν και αυτό μπορεί να αλλάξει – και σίγουρά θέλει να μεταβεί στον προορισμό του χωρίς πολλές στάσεις.
Ερωτηθείς για το ζήτημα της μη συμπερίληψης της Ελλάδας στην πράσινη λίστα ταξιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου, ο κ. Φραγκάκης δεν έκρυψε τον προβληματισμό του προσθέτοντας όμως πως «αναμένουμε την αναθεώρηση αυτής της απόφασης της βρετανικής κυβέρνησης μεχρι τις 28 Μαίου. Εκτιμώ ότι το ζήτημα θα συζητηθεί και στο πλαίσιο της επίσκεψης του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη στο Λονδίνο αυτές τις μέρες».
Επανέλαβε ότι η Ελλάδα είναι εξαιρετικά προετοιμασμένη, αλλά πολλά πράγματα εξαρτώνται και από τις χώρες του εξωτερικού: «Γνωρίζουμε ότι θα έχουμε κάποια σκαμπανεβάσματα το επόμενο διάστημα και είμαστε προετοιμασμένοι να τα αντιμετωπίσουμε. Θέλω να πιστεύω πως θα είναι λίγα».
Ο κλάδος του τουρισμού, πάντως, ποντάρει πολλά στην ομαλή και γρήγορη εφαρμογή του πράσινου πιστοποιητικού για τους εμβολιασμούς: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το πως θα εφαρμοστεί το ψηφιακό πιστοποιητικό. Θα μας βοηθήσει να μην έχουμε πισωγυρίσματα, ενώ κρίσιμο επίσης είναι να γνωρίζουν και οι επισκέπτες μας τι θα αντιμετωπίσουν όταν γυρίσουν από τις διακοπές του στην Ελλάδα» τόνισε η κυρία Σπυριδάκη υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνέχισης του εμβολιαστικού προγράμματος τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Ο κ. Φραγκάκης, πάντως εξέφρασε την πεποίθηση ότι το πιστοποιητικό θα είναι έτοιμο να εφαρμοστεί στις χωρες της Ε.Ε έως τις 15 Ιουνίου, ενώ συμπλήρωσε πως η χώρα μας προχωρεί ήδη σε διμερείς συμφωνίες αποδοχής και άλλων πιστοποιητικών εμβολιασμού από χώρες εκτός Ε.Ε., όπως για παράδειγμα του πιστοποιητικού για το ρωσικό εμβόλιο.
Για να δείτε το αγγλικό σπότ της καμπάνιας επισκεφτείτε το κανάλι της AEGEAN στο YouTube εδώ
Το Θεαγένειο εκπέμπει «SOS»: Τον... έναν χρόνο φτάνει η λίστα αναμονής για χειρουργεία - Ένας νοσηλευτής για 30 ασθενείς
Στον Εισαγγελέα η Ειρήνη Μουρτζούκου - Κρύβεται από τις κάμερες
Το δύσκολο σταυροδρόμι της κυβέρνησης, η σύλληψη Ρωμανού και η αλλαγή ατζέντας
Η Σοφία Βεργκάρα υποδεικνύει πως χορεύουν οι λατινοαμερικάνες για την περίοδο των Ευχαριστιών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr