Δημήτρης Τσολάκης για «Κόκκινο Ποτάμι»: Κορυφώνονται οι σκηνές βίας στα επόμενα επεισόδια
Ο ηθοποιός, οποίος υποδύεται τον Μουσταφά στο «Κόκκινο Ποτάμι», σχολιάζει τη σκηνή του βιασμού της «Βασιλικής»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Ολο και πιο ψηλά στους πίνακες τηλεθέασης βρίσκεται «Το Κόκκινο Ποτάμι», που επέστρεψε μέσα από τη συχνότητα του OPEN στις 24 Μαΐου έπειτα από παύση δύο μηνών. Οι εξελίξεις είναι δραματικές στα επόμενα επεισόδια της σειράς. Ο Δημήτρης Τσολάκης, ο οποίος υποδύεται τον Μουσταφά στο «Κόκκινο Ποτάμι», εξηγεί στο «TV Έθνος» γιατί δεν θέλει να κρίνει τους ήρωες και αποκαλύπτει τι του λέει ο κόσμος στον δρόμο.
Πως προέκυψε η υποκριτική στη ζωή σας;
Από μικρός σκάρωνα παραστάσεις και έκανα μιμήσεις, μου άρεσε πολύ να παίζω. Ήταν ένας τρόπος για μένα να εκφράσω πτυχές και συναισθήματα του εαυτού μου, που δεν μπορούσαν να εκφραστούν σε άλλες δραστηριότητες. Αυτό που με έκανε να επιλέξω την υποκριτική ως επάγγελμα ήταν μια βαθύτερη ανάγκη μου να μοιραστώ με τον κόσμο αυτό το ταξίδι και να βρω και άλλους συνοδοιπόρους.
Ποιος είναι ο φανατισμένος Μουσταφά;
Είναι ένας ανασφαλής χαρακτήρας που χρειάζεται απεγνωσμένα να ανήκει και επιλέγει το ρεύμα του εθνικισμού. Νιώθει ότι απειλείται από την διαφορετικότητα και ο μόνος τρόπος που γνωρίζει είναι η βία. Η πρόθεσή του είναι να προστατεύσει τη χώρα του. Θολωμένος όμως από το φόβο χάνεται στη δίνη του θυμού και παραδίνεται στα ζωώδη ένστικτα του.
Πόσο δύσκολο ήταν να υποδυθείτε έναν κακό χαρακτήρα όπως είναι ο συγκεκριμένος ήρωας;
Είναι μεγάλη πρόκληση ο ρόλος του κακού γιατί απαιτεί πολύ καλή διάκριση και ισορροπία. Χρειάζεται να μείνω πιστός στην αλήθεια του ρόλου και ταυτόχρονα να κρατάω την απαραίτητη απόσταση από αυτόν και από τα πράγματα που διαφωνώ. Η δουλειά μου ως ηθοποιός δεν είναι να κρίνω τον ρόλο αλλά να του δίνω υπόσταση, όσο κακός κι αν είναι, προκειμένου να αγγίξει συναισθηματικά το κοινό.
Πόσο πιο ακραίος γίνεται ο Μουσταφά στη συνέχεια;
Όπως όλη η σειρά έτσι και χαρακτήρας του Μουσταφά βασίζεται στα ιστορικά γεγονότα και δυστυχώς η βία κορυφώνεται.
Η σκηνή του βιασμού της Βασιλικής ήταν δύσκολη για εσάς;
Το δυσκολότερο κομμάτι ήταν να επιτρέψω στον εαυτό μου να ερμηνεύσει τη συγκεκριμένη σκηνή καθώς είναι μια πράξη αντίθετη σε αυτό που πρεσβεύω ως άνθρωπος και ως άντρας. Όλες οι σκηνές βίας στη σειρά είναι απαιτητικές, και χρειάζονται τεχνική, επαγγελματισμό και συγχρονικότητα. Η συνεργασία μου με τη Χαρά Μάτα Γιαννάτου είναι εξαιρετική.
Ο κόσμος στο δρόμο σας αναγνωρίζει; Τι σας λένε;
Κάποιοι με αναγνωρίζουν. Μου μιλάνε για τη σειρά, μου δίνουν συγχαρητήρια, με ρωτάνε τι θα γίνει παρακάτω. Είναι πολύ συγκινητικό όταν μου λένε ιστορίες των προγόνων τους.
Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;
Αυτή τη στιγμή είμαι σε γυρίσματα για δύο νέες ταινίες, οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα.
Who is Who
Γεννήθηκε στην Κοζάνη. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Γιώργου Κιμούλη (2005). Συμμετείχε στις θεατρικές παραστάσεις: «Η κωμωδία των παρεξηγήσεων» του Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη, «Του νεκρού αδερφού», σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζακη, στο μιούζικαλ «Έκτο πάτωμα» του Αλφρέντ Ζερί σε σκηνοθεσία Μαριάννα Κάλμπαρη και στο «Φαινόμενο Ρασομόν» του Κουροσάβα σε σκηνοθεσία Αναστασίας Παπαστάθη. Τηλεοπτικά συμμετείχε στις σειρές «Κάτω Παρτάλι» (Mega), «Επτά θανάσιμες πεθερές» (Mega), «Μαύρα Μεσάνυχτα» (Mega), «Αν μ’ αγαπάς» (Alpha), «Θα βρεις τον δάσκαλο σου» ( AΝΤ1), «Έρωτας με επιδότηση ΟΓΑ» (Alpha).
«Χειμωνιάτικο» Σαββατοκύριακο με καταιγίδες, μποφόρ και πτώση της θερμοκρασίας - Προβλήματα σε Θεσσαλία, Ήπειρο και Εύβοια λόγω ανέμων
Πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ παιδί προσβάλλεται από γρίπη των πτηνών
Απελευθερώθηκε στον ωκεανό ο πιγκουίνος που είχε ταξιδέψει από Ανταρτική στην Αυστραλία
Είναι το «Labour» της Paris Paloma το φεμινιστικό anthem της Gen Z;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr