Καλημέρα Ελλάδα: Ο κορονοϊός «χτύπησε» την εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη
Σε καραντίνα ο Γιώργος Παπαδάκης μετά το κρούσμα κορονοϊού στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο κορονοϊός χτύπησε την εκπομπή του ΑΝΤ1, «Καλημέρα Ελλάδα» και έτσι η ομάδα του Γιώργου Παπαδάκη, αντικαταστάθηκε την Παρασκευή 5 Μαρτίου από τους «Πρωινούς Τύπους». Ο Γιώργος Παπαδάκης απουσίαζε από την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» και οι «Πρωινοί Τύποι», Γιώργος Ρογκάκος και Παναγιώτης Στάθης, τον αντικατέστησαν.
Με την έναρξη της εκπομπής, πάντως, ο κ. Ρογκάκος τόνισε: «Ο Γιώργος Παπαδάκης θα παρεμβαίνει και θα είναι μαζί μας. Υπό την καθοδήγησή του, λοιπόν, οι Πρωινοί Τύποι σήμερα λένε Καλημέρα Ελλάδα».
Με τη σειρά του ο Γιώργος Παπαδάκης σημείωσε: «Εγώ θα λέω τις παρόλες. Μας έτυχε μια ατυχία είμαστε μικρή ομάδα. Πέντε έξι άτομα, είχαμε ένα θετικό κρούσμα, έχουμε μπει υποχρεωτικά σε καραντίνα, θα πάνε όλα καλά».
«Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
«Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




