Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Όταν έφυγα από το Mega έπεσα σε κατάθλιψη» (vid)
«Στην Ελλάδα σε κάνουν να νιώθεις ενοχές που γράφεις βιβλίο», τονίζει ο παρουσιαστής του ANT1🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου του «Μακιγιαρισμένοι φόβοι», ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Ευτυχείτε» του Open TV για τους φόβους του.
Όπως αποκάλυψε ο ίδιος, όταν έφυγε από το κανάλι της Μεσογείων είχε βρεθεί σε ένα τέλμα και ξεκίνησε το γράψιμο, προκειμένου ξεφύγει από την κατάθλιψη.
«Οι φόβοι μου με έκαναν να γράψω το βιβλίο. Από τη μέρα που γεννιόμαστε ζούμε με φόβους. Ήμουν σε μια φάση που είχα φύγει από το Mega, είχα πέσει σε ένα τέλμα, ήμουν κλεισμένος στο σπίτι κανένα εξάμηνο, πάλευα με τις ερινύες μου και με τους δικούς μου φόβος, τις σκέψεις μου. Οπότε ήταν η κατάλληλη στιγμή για να το γράψω. Είχα πέσει σε κατάθλιψη και προσπαθούσα να φύγω από την κατάθλιψη, γράφοντας αυτό που ένιωθα», ανέφερε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.
«Τώρα αν έγραφα κάτι, επειδή έχω κάποια μισοτελειωμένα βιβλία θα ήταν μυθιστορήματα», συμπλήρωσε.
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




