O Αντώνης Ρέμος στηρίζει τη Νέγκα μετά το «σκηνικό» με τη Μαρίνα Σάττι: «Καλά έκανε και το είπε»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Θέλοντας να σχολιάσει την κίνηση της Μαρίνας Σάττι στην press conference του Β' Ημιτελικού της Eurovision, όπου η ίδια χασμουριόταν στη διάρκεια των δηλώσεων της ισραηλινής τραγουδίστριας, η Αθηναΐς Νέγκα προχώρησε σ' ένα καυστικό σχόλιο πριν τη βραβεύσει στα MAD VMA.
Η παρουσιάστρια είπε χαρακτηριστικά: «Είμαι εδώ για να βραβεύσω, τον Καλύτερο Ποπ Καλλιτέχνη. Θα μπορούσα να χασμουρηθώ, αλλά δεν θα το κάνω γιατί την εκτιμώ πάρα πολύ σαν τραγουδίστρια, αν και διαφωνώ μαζί της. Μαρίνα έλα!»
Τα συγκεκριμένα λόγια σχολιάστηκαν ποικιλοτρόπως από παρουσιαστές, δημοσιογράφους και καλλιτέχνες. Ο Αντώνης Ρέμος, κάνοντας δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα», υποστήριξε τη Νέγκα, υπογραμμίζοντας ότι «καλά έκανε και το είπε».
Όσον αφορά στις συναυλίες που θα κάνει μαζί με τη Δέσποινα Βανδή στην Κρήτη για τις κακοποιημένες γυναίκες, ο καλλιτέχνης είπε: «Η Δέσποινα πήρε την πρωτοβουλία να μου προτείνει να κάνουμε αυτές τις εμφανίσεις στην Κρήτη. Υπάρχει ένας Σύλλογος εκεί που μεριμνά για αυτές τις γυναίκες. Είπαμε να είμαστε δίπλα σε αυτούς τους ανθρώπους και να δώσουμε ένα χέρι βοηθείας. Ο Απόστολος Λύτρας ξέρει τι είναι ποινικό αδίκημα, οπότε έχει αναλάβει και τις ευθύνες των πράξεων του».
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




