The Chase: Παίκτης νίκησε μόνος του τον chaser και έλαβε 6.600 ευρώ για φιλανθρωπικό σκοπό
Η Μαρία Μπεκατώρου ξέσπασε σε κλάματα μετά τον τελικό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ενας παίκτης στο τηλεπαιχνίδι «The Chase» του MEGA κατάφερε να φτάσει ολομόναχος στον μεγάλο τελικό και να κερδίσει την «Γυναίκα με τα μαύρα» έπειτα από μία συγκλονιστική «καταδίωξη».
Συγκίνηση και ενθουσιασμός
Ο Αναστάσης, ο οποίος έχει καταγωγή από την Κεφαλονιά, διαγωνίστηκε για καλό σκοπό, καθώς αρχικά επέλεξε την μεγάλη προσφορά, ώστε να καταφέρει να κερδίσει με σύμμαχο τις γνώσεις του και να δώσει τα χρήματα για να υποστηρίξει το έργο του συλλόγου ατόμων με διαβήτη Κεφαλονιάς και Ιθάκης '«Στάση ζωής».
Η Μαρία Μπεκατώρου συγκινήθηκε και αγκάλιασε τον διαγωνιζόμενο μετά το τέλος του παιχνιδιού, ενώ και η «Γυναίκα με τα μαύρα» από την πλευρά της αν και ηττήθηκε έδειξε και εκείνη να χαίρεται μιας και τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν για καλό σκοπό.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




