Φινάλε για τους «Αταίριαστους»: «Μας σκλαβώσατε φέτος, να περάστε ένα όμορφο καλοκαίρι»
Ραντεβού ξανά στο τέλος του καλοκαιριού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μ' ένα θερμό «αντίο» έκλεισαν τη φετινή τηλεοπτική τους πορεία οι «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ, με τον Γιάννη Ντσούνο και τον Χρήστο Κούτρα ν' αποχαιρετούν το κοινό τους και να δίνουν ραντεβού για τα τέλη Αυγούστου.
Ο Γιάννης Ντσούνος ευχήθηκε καλές διακοπές στους τηλεθεατές, με λόγια γεμάτα θετική ενέργεια: «Θα τα πούμε ξανά τέλος Αυγούστου, να είμαστε καλά. Να περάστε καλά! Καλό καλοκαίρι σε όλους. Να περάσετε όμορφα με τους αγαπημένους σας ανθρώπους, όπου θέλει ο καθένας και η καθεμία από εσάς. Να περάστε ένα όμορφο καλοκαίρι»
Από την πλευρά του, ο Χρήστος Κούτρας ευχαρίστησε το κοινό για τη στήριξή του, λέγοντας: «Με υγεία, ευχαριστούμε πάρα πολύ για μια ακόμα όμορφη χρονιά. Να ξέρατε, μας σκλαβώσατε φέτος, όπως κάνετε συνεχώς. Να είστε καλά, να περάστε καλά. Υγεία πάνω απ’ όλα και όλα τα υπόλοιπα έρχονται».
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




