GNTM 2: Το plus size μοντέλο που ξετρέλανε την Ηλιάνα Παπαγεωργίου (vid)
Το plus size μοντέλο του «GNTM» είναι η Νικολέτα Σιλβέστρου που πήρε τέσσερα «ναι» από τους κριτές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Νικολέτα Σιλβέστρου μπήκε στο πλατό του «GNTM 2» και ενθουσίασε τους τέσσερις κριτές με την ομορφιά και τον χαρακτήρα της. Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου ενθουσιάστηκε με την εικόνα της υποψήφιας παίκτριας και της είπε ότι έχει υπέροχο σώμα. «Παιδιά, συγγνώμη που θα το πω, αλλά έχει τέλειο πισινό!» είπε η κριτής του «GNTM», ενώ πρόσθεσε: «Για μένα είσαι το πιο ωραίο plus size model που έχω δει μέχρι σήμερα».
Οι κριτές τσέκαραν τα χαρακτηριστικά της, αφού της ζήτησαν να ξεβάψει τα φρύδια της. Η Νικολέτα, που θέλει να γίνει αεροσυνοδός και το «Next Top Model» της Ελλάδας, χάρηκε από τα σχόλια που της έκαναν και οι τέσσερις κριτές και, τελικά, πήρε τέσσερα «ναι» κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας.
Αξίζει να σηµειωθεί ότι την επιθυµία να βρεθούν ενώπιον της Βίκυς Καγιά, του Αγγελου Μπράτη, της Ηλιάνας Παπαγεωργίου και του Δηµήτρη Σκουλού εξέφρασαν µέσω των βιογραφικών τους 7.000 κορίτσια. Οι τέσσερις κριτές του ριάλιτι μόδας μίλησαν στα κορίτσια για το τι ψάχνουν φέτος και έδωσαν τις πολύτιμες συμβουλές τους.
Μία από τις κοπέλες που ξεχώρισε στο πρώτο επεισόδιο ήταν η Κάτια Ταραμπάνκο, η όμορφη Ουκρανή που έκανε τους κριτές να ψηφίσουν ταυτόχρονα «ναι». Η νεαρή καλλονή, όπως όλα δείχνουν, είναι μία από τις κοπέλες που μπήκαν στο σπίτι του «GNTM 2», κάτι που αποκάλυψε έμμεσα ο σύντροφός της με μια ανάρτηση στο Instagram πριν από δύο εβδομάδες.

Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




