• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Νέος πρόεδρος της Κολομβίας ο ακροδεξιός Εσπριέγια - Η στήριξη του Τραμπ, η σκληρή γραμμή και τα επεισόδια στο ΚάλιΠυροβολισμοί σε λύκειο στις Φιλιππίνες - Τρεις νεκροί και τουλάχιστον πέντε τραυματίεςΜαρουσάκης: Επιμένουν τα μελτέμια - Δεν «αγγίζει» την Ελλάδα το ευρωπαϊκό κύμα καύσωναΣεισμός 4,2 Ρίχτερ στα ανοικτά της Ζακύνθου
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Τηλεόραση   ┋   26.11.2019 11:03
Newsroom
Newsroom

GNTM 2: Η τριπλή αποχώρηση και η δοκιμασία «κομάντο» (vid)

Οι τρεις παίκτριες που απέσπασαν τα χειρότερα σχόλια για τη φωτογράφισή τους βρέθηκαν ένα βήμα από την πόρτα της εξόδου

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Όσοι τηλεθεατές πίστεψαν ότι τα «βάσανα» για τα μοντέλα του «GNTM 2» έχουν τελειώσει έκαναν λάθος. Στη χθεσινή δοκιμασία, τα κορίτσια του ριάλιτι  κλήθηκαν να φέρουν εις πέρας μια «στρατιωτικού τύπου» δοκιμασία και φωτογραφήθηκαν κάνοντας «έρπινγκ» στη λάσπη ή σκαρφαλώνοντας σε μια ειδική κατασκευή με σκοινιά. 

Έκπληξη αποτέλεσε το γεγονός ότι οι παίκτριες που δεν ικανοποίησαν τους κριτές και απέσπασαν τα χειρότερα σχόλια ήταν η Κάτια, η Χαρά και η Ασημίνα - τρεις κοπέλες που θεωρούνται από τα «δυνατά χαρτιά» του GNTM. 

Η Βίκυ Καγιά με αυστηρό τόνο τις ενημέρωσε πως κανονικά πρέπει να αποχωρήσουν και οι τρεις, αφού οι φωτογραφίες τους ήταν ισάξιες και κακές. Για πρώτη φορά οι τηλεθεατές -και τα μοντέλα- φοβήθηκαν ότι το παιχνίδι θα «αποδεκατιστεί» σε μία βραδιά.

Ωστόσο, η Βίκυ Καγιά ανακοίνωσε τη μεγάλη ανατροπή και ενημέρωσε πως Κάτια, Χαρά και Ασημίνα θα παραμείνουν στον διαγωνισμό, και έχουν άλλη μια ευκαιρία να δείξουν τι αξίζουν. Δείτε τη στιγμή της υποτιθέμενης αποχώρησης στο βίντεο:

View this post on Instagram

A post shared by Greece's Next Top Model (@gntmgr)

Νικήτρια της δοκιμασίας «κομάντο», που κατάφερε καλύτερα από τις υπόλοιπες παίκτριες να πάρει μια αθλητική πόζα στις λάσπες, ήταν η Μαρία. Το μοντέλο πήρε σαν δώρο μια ημέρα σε spa, αν και τα δύσκολα για εκείνη έρχονται στο επόμενο επεισόδιο του «GNTM».

View this post on Instagram

A post shared by Greece's Next Top Model (@gntmgr)

Διαβάστε ακόμη

Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο

Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά

Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος

Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • GNTM
  • GNTM 2
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr