Mattel: Ρεκόρ πωλήσεων 20ετίας της Barbie εν μέσω lockdown κορονοϊού
«Το brand είναι πιο σύγχρονο από ποτέ, παρότι 62 χρόνων», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Aυξήθηκαν κατακόρυφα οι πωλήσεις της γνωστής κούκλας Barbie sσύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας παιχνιδιών Mattel, η οποία αναδείχθηκε μία από τις πλέον κερδισμένες της πανδημίας του νέου κορονοϊού.
«Το brand είναι πιο σύγχρονο από ποτέ, παρότι 62 χρόνων», είπε σε συνέντευξή του στη Wall Street Journal ο διευθύνων σύμβουλος της Mattel, Ινόν Κρέιζ. «Οι γονείς δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για τα παιδιά τους και ψάχνουν ποιοτικά προϊόντα, τα οποία να εμπιστεύονται», εξήγησε. Πραγματικά, οι πωλήσεις της Barbie αυξήθηκαν κατά 29% το τρίτο τρίμηνο του έτους, στην καλύτερη επίδοση των τελευταίων 20 ετών. Συνολικά, ο κύκλος εργασιών της Mattel σημείωσε αύξηση της τάξης του 10% στο διάστημα αυτό.
Το ενδιαφέρον για την Barbie βρισκόταν σε πτώση τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας του ανταγωνισμού από πιο μοντέρνα παιχνίδια και άλλες κούκλες. Η Mattel προσπάθησε να κάνει πιο σύγχρονο αυτό το κλασικό παιχνίδι, κυκλοφορώντας κούκλες με διαφορετικούς σωματότυπους, χρώματα δέρματος, μαλλιά και επαγγέλματα. Κατά την περιόδο, ωστόσο, της πανδημίας του κορωνοϊού οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατακόρυφα ακολουθώντας την εξίσου αυξημένη ζήτηση.
Axios: Ισραήλ και Λίβανος συμφώνησαν σε σχέδιο για κατάπαυση πυρός – Τι λέει αμερικανός αξιωματούχος
Γεραπετρίτης για ελληνοτουρκικά: «Δεν υφίσταται μυστική διπλωματία, ισχύει το αντίθετο»
Πανικός στη Βουλή της Σερβίας: Άγριος καυγάς μεταξύ βουλευτών – Σοκαριστικό βίντεο
Βέφα Αλεξιάδου: Η «εθνική μαγείρισσα» που έβαλε την Ελλάδα στο παγκόσμιο τραπέζι, ένα φωτεινό παράδειγμα ζωής
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr