Ενότητες στο άρθρο: 📌 Δεν έμεινε και για πολύ ο καναπές στη στάση
Θεσσαλονίκη: Έβαλε... καναπέ σε στάση λεωφορείου γιατί το παγκάκι έλειπε
Ήταν μάλλον ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίο αποφάσισε ένας πολίτης να… «στολίσει» τη στάση του ΟΑΣΘ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μπροστά σε ένα ασυνήθιστο θέαμα βρέθηκαν όσοι περίμεναν το πρωί σε στάση του ΟΑΣΘ, στην Περαία του Δήμου Θερμαϊκού. Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, αντί για το κλασικό παγκάκι, στο οποίο κάθονται οι πολίτες εν αναμονή του λεωφορείου, είδαν έναν… καναπέ.
Δεν έμεινε και για πολύ ο καναπές στη στάση
Ήταν μάλλον ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίο αποφάσισε ένας πολίτης να… «στολίσει» τη στάση του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, ένας πολίτης τοποθέτησε τον καναπέ εκεί, είτε γιατί ήθελε να… βοηθήσει, βλέποντας ότι απουσίαζε ένα παγκάκι για όσους περιμένουν τα αστικά λεωφορεία, είτε γιατί ήθελε να απαλλαγεί από αυτόν.
Ο Δήμος Θερμαϊκού τελικά τον μάζεψε, όπως και όλα τα ογκώδη σε κεντρικές οδούς.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



