Γέμισε ο Θερμαϊκός... Άι-Βασίληδες - Άφησαν το έλκηθρο και ήρθαν με κανό
Οι Αγιοβασίληδες δεν ήρθαν με έλκηθρο αλλά… με κανό στη Θεσσαλονίκη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Γέμισε ο Θερμαϊκός με δεκάδες Άγιους Βασίληδες. Και όμως, δεκάδες κωπηλάτες έκαναν κανό ντυμένοι με τη στολή του Αι Βασίλη και κωπηλάτησαν από το ύψος του Βασιλικού Θεάτρου μέχρι το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, προσφέροντας μοναδικό θέαμα στους κατοίκους και επισκέπτες της πόλης.

Μικροί και μεγάλοι έσπευσαν να φωτογραφίσουν
Όπως φαίνεται αναφέρει το thestival, οι Αγιοβασίληδες δεν ήρθαν με έλκηθρο αλλά… με κανό στη Θεσσαλονίκη, μοιράζοντας ευχές και χαμόγελα σε μικρούς και μεγάλους που απολάμβαναν τη βόλτα τους με σύμμαχο τον καλό καιρό.
Κωπηλάτες όλων των ηλικιών, από 18 ετών έως και αρκετά μεγαλύτεροι, ντύθηκαν στα κόκκινα και έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στον Θερμαϊκό. Μικροί και μεγάλοι έσπευσαν να φωτογραφίσουν τους πρωτότυπους Αγιοβασίληδες αλλά και να φωτογραφηθούν μαζί τους, έχοντας μπει για τα καλά στο κλίμα των Χριστουγέννων!
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




