Η Μπαρτσελόνα γιόρταζε το πρωτάθλημα και η Εσπανιόλ άνοιξε το αυτόματο πότισμα
Οι παίκτες των «μπλαουγκράνα» έγιναν μούσκεμα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Μπαρτσελόνα κατέκτησε το πρωτάθλημα στην Ισπανία και μάλιστα το έκανε μέσα στην έδρα της Εσπανιόλ, με τις δύο ομάδες της Βαρκελώνης να έχουν τεράστια έχθρα.
Οι παίκτες των «μπλαουγκράνα» με το σφύριγμα της λήξης άρχισαν να πανηγυρίζουν και τότε η Εσπανιόλ βρήκε μια λύση από τα... παλιά για να σταματήσει... αυτό το θέαμα. Οι άνθρωποι της ομάδας ενεργοποίησαν το αυτόματο πότισμα, με αποτέλεσμα οι ποδοσφαιριστές των φιλοξενούμενων να γίνουν μούσκεμα.
Σημειώνεται ότι ο προπονητής της Μπαρτσελόνα, Χάνσι Φλικ δεν πανηγύρισε, πιθανότατα σε ένδειξη σεβασμού.
Espanyol turned on their sprinklers to prevent their rivals and Champions Barcelona from celebrating their league win 🤣🤣🤣 pic.twitter.com/mKSBSfmhhg
— george (@StokeyyG2) May 15, 2025
Hans Flick does not want to celebrate the championship in front of his opponent.
— Goals Xtra (@GoalsXtra) May 15, 2025
He has endless respect for Espanyol players and fanshttps://t.co/9qnwo3g30u
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



