Οδηγός στην Αθήνα «έφαγε» πρόστιμο 775 ευρώ και έχασε το αυτοκίνητό του
Η αυστηρή εφαρμογή του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στέλνει σαφές μήνυμα στους παραβάτες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η αυστηρή εφαρμογή του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στέλνει σαφές μήνυμα στους παραβάτες, με κατασχέσεις οχημάτων και υψηλά πρόστιμα να αποτελούν πλέον συχνό φαινόμενο. Η πολιτεία στοχεύει στη μείωση της παραβατικότητας και στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, πραγματοποιώντας εντατικούς ελέγχους σε κομβικά σημεία των πόλεων.
Ένα χαρακτηριστικό περιστατικό, που έγινε viral στα κοινωνικά δίκτυα, σημειώθηκε στο κέντρο της Αθήνας, κοντά στην Πλατεία Συντάγματος. Οδηγός που κινείτο χωρίς δίπλωμα και παραβίασε τον δακτύλιο δέχθηκε πρόστιμο 775 ευρώ, ενώ το όχημά του κατασχέθηκε επί τόπου και οι πινακίδες αφαιρέθηκαν για 30 ημέρες. Συνολικά, μαζί με τα έξοδα γερανού και φύλαξης, το κόστος για τον παραβάτη έφτασε τα 875 ευρώ. Η κλήση περιλάμβανε παραβάσεις των άρθρων 98 και 55 του ΚΟΚ, που αφορούν την οδήγηση χωρίς άδεια και την παράβαση του δακτυλίου.
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



