Κορονοϊός: Όταν κλείνει το ενυδρείο, οι πιγκουίνοι κάνουν βόλτες
Για κάποιους ο κορονοϊός σημαίνει καραντίνα, για άλλους ελευθερία...🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με το ξέσπασμα του κορονοϊού, πολλές επιχειρήσεις, γραφεία, μουσεία, και γενικά χώροι όπου συναθροίζεται κόσμος έκλεισαν, ώστε να καταστεί εφικτός ο περιορισμός του ιού. Το ίδιο έκανε και ένα ενυδρείο στις ΗΠΑ, μόνο που εκεί οι κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν μερικές ασυνήθιστες αλλά και πανέμορφες εικόνες.
Το ενυδρείο Shedd στο Σικάγο σταμάτησε να λειτουργεί για τους επισκέπτες του εξαιτίας του κορονοϊού, όμως αυτή υπήρξε μια εξαιρετική ευκαιρία για τους πιγκουίνους τους να ζήσουν - έστω και προσωρινά - λίγο πιο κανονικά, όχι περιορισμένα.
Φωτογραφίες που μοιράστηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εργαζόμενοι του ενυδρείου, δείχνουν πιγκουίνους να κάνουν τη βόλτα τους στους χώρους της εγκατάστασης, ενώ οι εργαζόμενοι έγραψαν το εξής μήνυμα: «Μπορεί αυτή η περίοδος να είναι περίεργη για εμάς, ωστόσο για κάποια ζώα στο ενυδρείο είναι κανονική».
Πηγή: The Guardian
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




