Αυγουστιάτικη ανάσα: Η Τετάρτη ήταν η πιο δροσερή μέρα εδώ και 1,5 μήνα
Πού σημειώθηκε σήμερα η ανώτερη θερμοκρασία που καταγράφηκε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Πτώση της θερμοκρασίας καταγράφεται από το δίκτυο αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του meteo.gr/Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών την Τετάρτη (21/8).
Όπως φαίνεται στον χάρτη της εικόνας που ακολουθεί, η μέγιστη θερμοκρασία την Τετάρτη καταγράφηκε στη Σπάρτη και ήταν ίση με 36.3 °C. Επιπλέον, η μέση μέγιστη θερμοκρασία στη χώρα ήταν ίση με 30.2 °C, ενώ μόλις 4 από τους 496 ενεργούς σταθμούς (την παρούσα χρονική στιγμή) κατέγραψαν θερμοκρασίες άνω των 35 °C, καταγράφοντας έτσι την πιο δροσερή μέρα των τελευταίων 46 ημερών (από τις 4-5 Ιουλίου 2024).

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Ο Αβραμόπουλος θέλει να ακυρώσει το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης - Προσέφυγε στον Άρειο Πάγο
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



