Αυτοδιοικητικές εκλογές: Ντιμπέιτ μεταξύ των υποψηφίων για τον Δήμο Αθηναίων ζητά ο Χάρης Δούκας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επιστολή στον πρόεδρο της ΕΡΤ, Κωνσταντίνο Ζούλα, με αίτημα τη διεξαγωγή ντιμπέιτ πριν από τις αυτοδιοικητικές εκλογές, απέστειλε ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας.
Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της επιστολής:
«Προς: Πρόεδρο της ΕΡΤ, κ. Κωνσταντίνο Ζούλα
Αθήνα, 31 Αυγούστου 2023
Aξιότιμε κ. Ζούλα,
ως υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων και επικεφαλής του Συνδυασμού «Αθήνα Τώρα» προτείνω τη διοργάνωση τηλεμαχίας σε στούντιο της ΕΡΤ, με τη συμμετοχή όλων των υποψηφίων των παρατάξεων του συνταγματικού τόξου.
Η δημόσια τηλεόραση, λόγω του θεσμικού της ρόλου, καλείται να διευκολύνει την ανταλλαγή απόψεων, με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση των κατοίκων του μεγαλύτερου δήμου της Ελλάδας ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών της 8ης Οκτωβρίου.
Αναμένουμε την απάντησή σας και είμαστε στη διάθεσή σας, προκειμένου να διευκρινιστούν οι όροι διεξαγωγής της τηλεμαχίας και για τον καθορισμό των θεματικών ενοτήτων, με γνώμονα τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι πολίτες της Αθήνας.
Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων.
Χάρης Δούκας
Υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



